אילן רצון בן עזיזה סיגמני מחפש את ששת אחיו שנולדו לפניו, שמעולם לא פגשם, מאחר והרווחה חטפה אותם ביום היוולדם מבית החולים… וגם את אחותו הקטנה.

אילן 1רצון
אילן רצון בן עזיזה סיגמני

בתאריך, 5.9.2015 פרסם אילן רצון, פוסט מרגש בפייסבוק,

להלן הפוסט בתוספת מידע, שהושלם בשיחה פרטית.

שלום לכולם,

שמי אילן רצון, אני גר עם אבי גבי בשכונת התקווה בתל אביב.

שם אימי עזיזה (עליזה) סיגמני.

לפני שאימי נישאה לאבי, היא הביאה לעולם 6 בנים, אותם ילדה בבית חולים איכילוב.

הרווחה חטפה ממנה את כל הילדים מיד בלידתם, ולא נתנה לאימי הזדמנות לגדלם…

 אימי רצתה מאוד לגדל את הילדים שלה, אך בכל פעם מיד לאחר הלידה, הצוות בבית חולים איכילוב הרדימו את אימי, וכשהתעוררה נאמר לה שהילדים נמסרו לאימוץ ע"י לשכת הרווחה של יפו.

אימי הייתה נערה צעירה כשהביאה לעולם את ששת ילדיה, כל ילד מאב אחר… והיא הייתה חסרת אונים מול התנהלותם הכוחנית של הצוות בבית החולים, שרמסו את זכותה הבסיסית להיות אם לילדיה…

עזיזה
עזיזה (עליזה) סיגמני אוחזת את אילן התינוק

אימי, עזיזה (עליזה) סיגמני גרה היום  ביפו, ברחוב ישראל מרזין 17 קומה 1, היא חולקת דירה עם אחותה.

את חטיפת ילדיה ביצעה לשכת הרווחה של יפו,

כל הניירת הקשורה ללידת האחים שלי נימצאת בשירות למען הילד ביפו, ביקשתי לראות את הניירת אך בשירות למען הילד ביפו, מסרבים.

אחיי כולם נולדו בחודש ספטמבר

בשנים: 1982, 1983, 1984, 1985, 1986.

 אני עצמי אהיה בן 27 בתאריך: 14.9.2015.

****

כשהייתי בן 10, אימי התגרשה מאבי, וכעבור תקופה הכירה גבר, שם משפחתו רביבו... הם חיו יחד והביאו לעולם את אחותי הקטנה שגם היא נולדה בבית חולים איכילוב.

אחותי הקטנה נולדה בתאריך 13-14.9.2011 וגם אותה חטפו מאימי באותה שיטה… הצוות בבית חולים איכילוב, הרדימו את אימי וכשהיא התעוררה הודיעו לה שהתינוקת שלה נמסרה לאימוץ, וגם הפעם ע"י לשכת הרווחה של יפו.

לא הצלחתי להשיג את הניירת הקשורה ללידת אחיי ואחותי, וגם לא את תמונתם.
מעולם לא ראית את האחים שלי, ואני ממש משתגע לפגוש אותם, אימא שלי כל הזמן מזכירה אותם בכאב רב.

בשירות למען הילד ביפו מסרבים למסור לי פרטים.

אני גדל כבן יחיד להורי, אך אני יודע שזה לא נכון… יש לי 5 אחים גדולים ממני ואחות אחת קטנה, בת הזקונים של אימי, שלא ראיתי מעולם, ואני מתגעגע בכל נפשי אליהם… אני אהיה המאושר באדם כשאתאחד עם אחיי החטופים.

****
רצון

****

אחים שלי יקרים,

סביר להניח שאינכם יודעים שאתם מאומצים, אבל מסרתי כאן את כל הפרטים שיש בידי, ואני מתפלל שנתאחד בעזרת השם… אמן ואמן.

********

קישורים:

הפוסט של אילן רצון

אודות הרשומה

כללי

2 תגובות

הוסיפו את שלכם →

  1. אנחנו 7 אחים ו כולם מישפחת סגמני או סיגמני לישכת ה רווחה של יפו לקחה לנו עוד אחות קטנה ב 13 או ב 14 ב ספטמבר היא תהיה בת 4 היא נולדה ב 14 ל 9 2011 ב 13 או ב 14 ב ספטמבר לא קיבלתי תמונה שלה ו לא ניירת לידה שלה לא הספקנו לבחור לה שם לישכת ה רווחה של יפו לקחה אותה ל הורים אחרים בלי שם כולם מישפחת סיגמני או סגמני כולם נולדו בבית חולים איכילוב ו כולם מישפחת סיגמני או סגמני אני אח שלכם אילן סיגמני או סגמני תוסיפו אותי ל פייספוק שלכם ו אני יאשר אותכם אח שלכם אילן סיגמני או סגמני

    Liked by 1 person

  2. שלום לכולם זה אילן רצון יש לי 2 שמות מישפחה רצון ו סיגמני או סגמני לישכת ה רווחה של יפו לקחה לי 6 אחים ל הורים אחרים עם בני 30 ה יום לא קיבלתי ניירת לידה שלהם ו לא תמונה שלהם עם נולדו בבית חולים איכילוב שם מישפחה שלהם זה סיגמני או סגמני לפי דעתי לישכת ה רווחה של יפו צריכה להחזיר לי את ה אחים שלי עם בני 30 עם לא צריכים ש יטפלו ב עם יש לעם אישה ו ילדים עם לא צריכים ש אמא שלי תטפל ב עם עם מטפלים ב עצמם 26 שנים לא ראיתי אותם ו עדיין אני לא רואה אותם לישכת ה רווחה של יפו לקחה אותם ל הורים אחרים ש עם היו תינוקים לא הספקנו לבחור ל עם שמות לישכת ה רווחה של יפו לקחה אותם ל הורים אחרים בלי שמות קוראים ל אמא שלנו עזיזה סיגמני או סגמני היא גרה ב יפו ב רחוב ישראל מרזין 17 קומה 1 שלום אחים שלי זה אילן סיגמני או סגמני אח שלכם תוסיפו אותי ל פייספוק שלכם ו אני יאשר אותכם אח שלכם אילן סיגמני או סגמני יש לי עוד אחות ש לישכת ה רווחה של יפו לקחה אותה ל הורים אחרים היא נולדה בבית חולים איכילוב לא קיבלתי ניירת לידה שלה ו לא תמונה שלה היא נולדה ב תאריך 14 ל 9 2011 או ב 13 ב ספטמבר או ב 14 ב ספטמבר 26 שנים לא ראיתי אותה ו עדיין אני לא רואה אותה אנחנו 7 אחים אחים שלי ב גילאי 30 29 33 34 אני בן 26 ו חצי ו אחותי ה קטנה כימעט בת 4 לישכת ה רווחה של יפו לקחה לי את כול ה 6 אחים שלי ו עד עכשיו אני לא רואה אותם אפילו את אחותי בת 4 לישכת ה רווחה של יפו לקחה לי אותה ל הורים אחרים כולם לשתף מה ש רשמתי לכם תעזור לי למצוא את אחים שלי אילן סיגמני או סגמני אח שלהם כולם לשתף

    אהבתי

להשאיר תגובה

