חן אדרי, אימא צעירה שהרווחה חטפה את 2 ילדיה, זועקת את כאבה וחושפת את ערוותו של הנאציזם הסוציאלי של מדינת ישראל – 27.8.2015

מזה כ-3 שבועות, שובתות אימהות מול ביתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בירושלים, בדרישה להשיב לחיקן את ילדיהם שנחטפו מהן ע"י הנאציזם הסוציאלי של מדינת ישראל, באצטלה של "טובת הילד", לשמש משאב כלכלי בעסקי הסחר הרצחני בילדים שהתפתח במדינת ישראל שראשיתו עם קום המדינה.

חן אדרי
אימא, חן אדרי, שהרווחה חטפה מחיקה את 2 ילדיה, בהפגנה מול בית ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בירושלים – 27.8.2015

אימא חן אדרי, נושאת דברים בהפגנת הורים מול בית ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בירושלים – 27.8.2015

להלן תמלול דבריה:

ביום שילדיי יצאו לאוויר העולם, נישקתי אותם ואמרתי להם, שהדבר שאני אעשה כל חיי הוא להגן ולשמור עליכם.

מדינת ישראל שוללת ממני את הזכות הזו, להיות אימא… אין גוף בעולם שיכול לשלול את הזכות מאימא, להגן על ילדיה, לחבק אותם ולחגוג להם ימי הולדת…

הבן שלי דניאל, נכנס לכיתה ב',  התחיל את שנת הלימודים לפני כשבוע, אני לא הייתי שם כדי להכניס אותו לתלמוד תורה, אני לא הייתי שם כדי לתת לו נשיקה ולהתגאות בו שהוא עולה לכיתה ב'.

אנחנו כולנו פה "הורים שכולים לילדים חיים" – הורים ששוללים מאיתנו את הזכות לחבק אל חיקינו את ילדינו, לטייל אתם בקניון, לקנות להם צעצועים ולנשק אותם.

כאשר אנחנו ההורים, בוכים, מביעים רגשות, טיפה משתגעים, מביעים רגשות מעמקי נשמתנו, שולחים אותנו למרכז לבריאות הנפש
עובדות סוציאליות ופקידות סעד מיומנות לתסכל אימהות חד הוריות… הן רואות את האימא שלוקחים ממנה את התינוק שלה והיא בוכה ומשתגעת, ואז הופכות פקידות הסעד מומחיות קליניות למצבי רוח ושולחות אותנו ההורים החבולים להערכות פסיכיאטריות…

מלא אימהות מאושפזות בבתי חולים לחולי נפש!

איזה אימא שייקחו ממנה את ילדיה ויאסרו עליה לחבק אותם לא תשתגע!?

איזה אימא לא תשתגע שלוקחים ממנה את ילדיה!?

אני, 7 שבועות נאבקת ונלחמת עד חרמה להחזרת ילדיי, אבל אין אף אחד, אין גוף במדינת ישראל, שיסתכל עלי, על האימא הצעירה הזו, בת 25, שישנה פה, מתחת לבית ראש הממשלה, ואף אחד לא טורח לבוא ולראות מה קורא איתנו…

דניאלה ודייגו
אימא, דניאלה הרסאג' ותמונת בנה דייגו שנחטף מחיקה ע"י הנאציזם הסוציאלי.

יש פה אימא דניאלה הרסאג' השובתת רעב כבר 18 יום,

היא מתעלפת, מדממת מהאף, צורחת מעמקי ליבה, שהיא רוצה את הבן שלה, דייגו, שנחטף ממנה לפני שנה וחצי…

היא נאבקת להחזיר את הבן שלה, והיא ישנה פה על הרצפה כמו כלבה…

אין לנו פה חשמל כמו שאתם רואים, אין לנו פה תנאים, אבל יש לנו נשמה שעקרו אותה מאיתנוהילדים שלנו… למענם אנחנו פה.., ואנחנו נילחם בחוזק… לא ניתן לכם לגרום לנו לאבד את השפיות… אתם, משרד הרווחה ופקידות הסעד המיומנות בקור רוח ובגסות, נוצרתם מן השטן, ואני, חן אדרי אומרת את זה… אתם נוצרתם מן השטן.

אתם רואים אימהות שילדיהם נלקחים מהם באישון לילה… בדקה… שנאבקות… נאבקות לאחוז בילדים שלהן… ואתם עם הקור רוח שלכם מדברות באדישות יתר… אין לכם לב?!… אין לכם לב?!… אין לכם נשמה?!…

אני חן אדרי, יכולה להגיד, שאני לא אתן את התענוג הזה, לא לכם… ואני אתן כוח לעוד הרבה אימהות… ותראו שאני מבטיחה ונודרת נדר… אנחנו בחודש הרחמים והסליחות, ואנחנו מאמינים בני מאמינים… הקדוש ברוך הוא נמצא פה והוא יורד אל העם… אני לא צריכה באמת את ביבי נתניהו, אני יודעת שבורא עולם יורד למטה… אני אישה מאמינה… בורא עולם איתי והוא נותן לי את הכוחות…

אבא שבשמים, אתה באת אלינו, ואנחנו יצאנו אליך… תחזיר לנו את הילדים… הבאנו אותם בזכות, והילדים הם שלנו…אני ילדתי את הילדים שלי, והם שלי… ואני אקבל אותם בכל דרך אפשרית… 

זעקת האימהות מול בית ראש הממשלה, 22 יום לשביתת הרעב.

****

6.9.2015

האימא חן אדרי מבשרת לאימא דניאל הרסאג',  השובתת רעב זה היום ה-30, שהיא מקבלת את ילדיה חזרה…

דניאלה הרסאג' שמחה מאוד בשביל חן אדרי, ומיהרה לפרסם את הידיעה בקבוצה שנפתחה בפייסבוק לתמיכה במאבקה…

להלן ההודעה…

דניאלה וחן

אלוהים הטוב, ערב ראש השנה עכשיו… עשה שבראש השנה, ישובו ילדי ישראל החטופים והכלואים במכלאות הרווחה, לחיק הוריהם ומשפחתם והשמחה תשרור סוף סוף במשפחות מוכי הרווחה האלה … תגאל את הילדים חסרי הישע מהנאציזם הסוציאלי במדינת ישראל… ותימחה אותו מעל פני האדמה… ונאמר אמן.

אודות הרשומה

כללי

כתיבת תגובה

