מכתב גלוי לשר הרווחה חיים כץ – 2.8.2015 – דרישה לשחרר את הילד החטוף נדב, לביתו החם והאוהב… כי נקמת דם ילד קטן עוד לא ברא השטן.

מר חיים כץ, שר הרווחה,חיים כץ

אדוני,

אומר לך, כי כאשר נודע לי שאתה דורש את משרד הרווחה לידיך, זו הייתה הראיה המוצקה לכך, שמשרד הרווחה חולב מיליארדים מהקופה הציבורית לכיסם של בעלי הון וחלק נכבד מכסף זה חוזר לכיסו של שר הרווחה הנדיב… וכל אחד במדינה יודע איך משרדך חולב את קופת המדינה, באמצעות חטיפת ילדים ממשפחות חלשות, הכרזתם "ילדים בסיכון" באופן שיקרי כמובן, ובאמצעותם הקופה הציבורית נחלבת לכיסם של בעלי הון ושררה.

זה לא סוד שאינך אדם חברתי, ואינך רואה ממטר את החלשים בחברה, אלא, אתה אדם שרואה, מריח, ומזהה איפה יש כ-ס-ף… וזו הסיבה היחידה שהתעקשת לקבל לידיך את משרד הרווחה… 

הרושם הוא שאתה לא הולך לכרות את הענף עליו התיישבת, במטרה לעשות הון לביתך מנפשם המעונה למוות של הורים וילדים חלשים חסרי ישע, שכל מי שאמור לסייע להם רומס אותם ואת זכויותיהם ברגל גסה… אלה שלא מבינים איך לאדם יכול להיות וילה כמו שלך… ומודים לאלוהים על קורת הגג הדולפת שבה הם מתגוררים…

ידוע לך ולכל, כי משרד הרווחה שאתה עומד בראשו, מתפקד כזרוע ארוכה למימוש הפתרון הסופי של הנאציזם, ומשרדך מכלה בנו את מה שהנאצים לא הספיקו… רצח שיטתי של הורים, סחר בילדיהם, התעללות עד רצח של ילדים חסרי ישע, רמיסת כל זכויות האדם והאזרח של הורים וילדים חלשים בחברה, והפיכתם לפס ייצור לחליבת הקופה הציבורית…

הציבור החליט לא ללכת עוד כצאן לטבח. 

בית המטבחיים שאתה עומד בראשו יחוסל עד היסוד!…

יש לנו זכות על חיינו, על ילדינו, ועל גורלנו… המנדט שלכם הוא אחד… טיפולי… סיוע למשפחות חלשות… 

מה שאתם עושים בפועל הוא חיסול שיטתי ומאורגן של משפחות שהייתם אמורים לשקמם.

במקום לטפל במשפחות חלשות הזקוקות לתמיכת המדינה, אתם הורסים ורוצחים הורים כדי לסחור בילדיהם… מעלילים עליהם עלילות דם… ואף הקמתם לכם משטרה פרטית שתסייע לכם לחסל את ההורים ולתקוף את ילדיהם חסרי הישע.
אתם חזקים, חזקים מאוד, השפטתם אליכם גם את שופטי המשפחה העושים לביתם כמו כולם, מרצח הילדים חסרי האונים והישע והוריהם… הפכתם את ילדינו לאחד מענפי הסחר המכניסים ביותר והכל באצטלה של "טובת הילד"… הפכתם לארגון הפשע המסוכן ביותר במדינה.

אתם מאיימים על הורים, משליטים עליהם טרור ומתנקמים בהורים הנאבקים למען ילדיהם…

בעיניכם טובת הילד אינה קשורה בהוריו… אתם רוצחים הורים כדי לסחור בילדיהם… ולאחרונה רצחתם אימא חד הורית מחדרה כדי לסחור בבתה, להלן הפוסט שפורסם בפייסבוק המתאר את רצח אימא נדיה אליוכין הי"ד.

אמא נדיה 1

****

העיתונאית לורי שם טוב פנתה לקבל את תגובת משרדך לרצח המזעזע הזה של האימא המסכנה, ולהלן התגובה שקיבלה:

" הקו המנחה את משרד הרווחה הוא בראש ובראשונה טובת הילד "

חולי נפש! פסיכופטים! זונות!… איך בדיוק טובת הילד הוא לרצוח את אמו… איך בדיוק טובת הילד הוא שיגדל יתום… איך בדיוק טובת הילד הוא שהילד צופה באמו מותקפת על ידי שוטרים זונות, בריונים במדים, והוא לא יכול להושיעה… 

להלן חליפת האימיילים בין העיתונאית לורי שם טוב, לבין גב' רוני מלכאי, ראש לשכתו של קודמך, שר הרווחה, מאיר כהן, הידוע לשמצה: 

רווחה לפניית לורי

*****

היום, 2.8.2015 אימא פאני וקנין, שבנה נדב נחטף ממנה ע"י אחת הזונות הנאציות של הרווחה… פרסמה את הפוסט הרצ"ב להלן, בעקבותו אני פונה אליך במכתב גלוי זה… ולהלן הפוסט מועתק כלשונו:

היי חברים, עקב המצב, שלקחתי קשה את הידיעה שרוצים להשאיר את נדב בפנימיה, קרסתי.

עברתי התקף אפילפסיה… כרגע עשו לי אינפוזיה ועכשיו עושים לי ct ראש…

אני כרגע מרגישה טוב אני לא אמות עד שאחתן את נדב…  

לכם רווחה אני אומרת, טוב שפינו אותי לבית חולים קמתי עם כוחות מחודשים… או שתשחררו את נדב או ש… מקווה שתחזירו מהר את נדב.

אני מתכוונת להעלות הילוך וחבל שגרמתם לי להגיע למצב הזה…  במקום שתשבו בוועדה ותגידו, כל הכבוד הבחורה השתקמה, נעזור לה, נחזיר לה את בנה נדב, אפילו בפיקוח… אתם עושים הכל להפיל אותי… אתם מתים שאני אחזור לסמים, זה יסייע לכם להצדיק את חטיפת בני… אבל אני כבר לא יודעת איך נראה סם כ-14 שנה, אני לא מסתובבת עם האנשים האלה… טעיתם בגדול…  

אני השתנתי והיום אני יותר טובה מכם… אני יותר נורמטיבית מכם… אני מנהלת אורח חיים נורמטיבי לחלוטין, אני אימא נפלאה, אוהבת מאוד את ילדיי ואלחם על ילדיי עד טיפת דמי האחרונה..

אורלי דהן, אני דורשת ממך לשחרר את נדב הלילה… כי אני מבטיחה לך שפאני לא תהיה עוד נחמדה כמו שהייתה…

חברים, בואו לדרוש יחד איתי מחר ה- 3/8/15 את נדב חזרה הבייתה…

המפגש יתקיים ברח' יוברט המפרי בלוד.

נדב לחופש נולד…  נדב לחופש נולד…  נדב לחופש נולד…  נדב לחופש נולד…  נדב לחופש נולד…  נדב לחופש נולד…

אורלי ליאורה ואבישיי,  אני פונה אליכם, שתגבשו ישיבת חירום עכשיו, כי מחר ההילוך השלישי ניכנס לתוקף… לך נדב ילדי האהוב, אני מודיעה לך בכל פה, כי כל מה שיקרה זה למענך… אמא אוהבת אותך מאוד… גידלתי אותך חמש וחצי שנים עם יד אחת… חינכתי אותך להיות ילד טוב… ולכן, כולם אוהבים אותך כל כך ורוצים את טובתך שתשוב הביתה… אל תדאג יפיוף שלי… על גופתי המתה תישאר בפנימיה…  

אתה תגדל רק איתי בבית שלנו ותישן רק בחדר ובמיטה שלך ותאכל מה שאתה אוהב שאימא מבשלת לך ותעלה לכיתה א' כמו גדול בשנה הזו…  אימא מתה עלייך ילד יפה שלי.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות גם לבני הגדול, שמו בן, על כל העזרה והתמיכה שהוא נותן לי… יפה שלי עיניים שלי בלעדייך לא הייתי מגיעה אל מוטי לייבל, ולא אל נחמה דר, ולא אל לורי שם טוב, ולא אל ורדה שטיינברג ודורית שרי, שבזכותם אני מצליחה לראות את האור בקצה המנהרה.

חברים מה שיש לי בחיים מאז שנולדתי פעם שניה לפני 13 שנים זה את שלושת הילדים שלי האהובים שלי: בן, ספיר ונדב, שבלעדיהם אני לא שווה כלום, והיום נוספו לי יותר מאלפיים אחים ואחיות תודה לכולכם על הכח שאתם נותנים לי אוהבת אותכם מאוד… שלכם פאני.

פאני בן זוגה ונדב

*****

אדוני שר הרווחה, אני, מלכה טייכר-מילר, מודיעה לך בזאת, כי אם יבולע לאימא פאני כל רע, אם תיפול שערה משערות ראשה, אני אדאג שתמונתך תתנוסס בכל בית בישראל ועליה הכיתוב: "רוצח ילדים נאצי".
הנך נדרש איפה, להתערב לאלתר אישית, להחזרת הילד נדב לחיק אמו האוהבת ולהציל את נדב מגורל אכזר שזונות הרווחה מועידות לו… בשם טובת הילד… שואה שהמתתם על רבבות ילדים בשם טובת הילד…
אם לא תעשה כן, זכור, יש אלוהים בשמים, והוא יבוא אתך ועם בני ביתך חשבון נוקב, כי ככה זה, אבות אכלו בוסר ושיניי בנים תכהנה… אין לך זכות גדולה יותר מאשר לאימא פאני, לגדל את ילדיה… איש לא שמכם לחטוף ילדים ולסחור בהם… זה לא המנדט שקיבלתם… ילדינו הם שלנו, ואתם לא תרצחו לנו את ילדינו… לא ניתן לכם להמשיך ולעשות לביתכם מנפשם המעונה של ילדינו…

ראש השנה בפתח אדוני שר הרווחה… כחודש וחצי ויום הדין קרב… אין לי ספק שאתה תבקש מאלוהים כמו גם אימא פאני, להיכתב בספר החיים הטובים, והחיים בכלל… תבקש להיות מחובק ומאושר עם משפחתך, ילדיך ונכדיך… בדיוק כמו אימא פאני… בידך הדבר… כי נקמת דם ילד קטן עוד לא ברא השטן…

אני מקווה שתעשה את תפקידך כשר הרווחה נאמנה למען החלשים בחברה.

*****

תחקיר ערוץ 1 – 1.8.2015 – חדשות השבת – פשעי הרווחה, שחטפו את נדב הפעוט, הילד של פאני, כדי לסחור בו. 

******

עדכון משמח
פאני הסוף

2 תגובות

הוסיפו את שלכם →

  1. הרווחה חוטפים ילדים מפילים עלילות שקר וכזב הם לא רוצים לטובת הילד באמת הם רומסים מישפחות גם אחרי רדפו בגלל שהילד עבר חרם ועדו לו בעיות בבית ספר הפילו את זה עלי הם לא יכולים ליראות מישפחות מאושרותתתת נכנסתי בהםם ..צריך להשמיד תגורם הזה אלוהים ישרוף את שר הרווחה אני מאחלת לו אובדן שיגיע על בשרו כדי שיבין איזה נזק הוא גורם …רווחה זה מאפיה עדיות שקר עלילות שווא זה ילדיםםםםם שלנו וטובתם זה להיות איתנו כהורים תילדים שלנו לא הבאנו לעולם כדי לממן את כיס המדינה בחטיפת ילדינו ה" יתן לכם מכה פקידוץ סעד זונות ומושחטות ונאציות אתם איך יכול להיות שאתם אמהות ..לכם בעצמכם צריכים לקחת תילדים אין לכם רגשות ..תמכרו תילדים שלכם רווחה זה גורם צבוע שקרן רווחה זה הגיהנום אל תתפלאו שיום אחד לפני שאמא תתאבד שחטפו לה את ילדיה ..תיקח כמה פקידות סעד איתה ביחד ..אמא שילדיה נלקחו כבר לא היה לה מה להפסיד יותר מתי יקרה מיקרה שיזעזע את שר הרווחה המושט הזה תמילה רווחה צריך למחוק מהמפה עבודה צוציאלית זה עבודה הכי לא מכובדת שיש בה הרבה מעשה טרפמה פלוס נבלה אני מאחלת לכל פקידת סעד חיים הכי קשים .. ושאת תאבדי את ילדיך ותשבו תבכו כמו כל האהמות שבוכות שחטפתם את ילדיהם כן היה רצון ונואמר אמן !!

    אהבתי

    • מלכה טייכר-מילר 3 באוגוסט 2015 — 14:31

      לימור יקרה, לבי אתך… אני יכולה להבין את תחושת התסכול והכעס שגואה בתוכך… הזונות הסוצאליות יודעות איך לגרום להורים להתאבד… והם מובילים אותם בשיטתיות לבצע את האקט הזה, ולא אחת, הורים נעצרים על ידי המשטרה המושחתת, והם נרצחים במעצר בשיטות שטניות, ולאחר מכן, המשטרה מפרסמת כי ההורה התאבד… ולחשוב שהפשע הזה נעשה בשם "טובת הילד"… זה הנאציזם בהתגלמותו… אני קוראת מעל כל במה לכל הורה ששוקל להתאבד… להמיר את ההתאבדות במאסר עולם, אפילו כמה מאסרי עולם… ילדיו יגדלו ויבינו שהמערכת לא הותירה כל ברירה בידיהם…

      אהבתי

כתיבת תגובה

