אימא דניאל (אילנית) מחפשת את 6 ילדיה האהובים שהרווחה חטפה מחיקה ומסרה אותם לאימוץ ממניעים פליליים.

במונולוג המזעזע שתקראו להלן, שפרסמה בפייסבוק אימא דניאל (אילנית) התמימה, המתאר את געגועיה העזים לששת ילדיה האהובים, שהרווחה חטפה ממנה באחת, והותירה אותה פצועה ומדממת עד עצם היום הזה… טמון פשע אכזרי יותר… ניצול קטינה תמימה חסרת ישע, והפיכתה באופן מתוכנן לרחם שתייצר ילדים לאימוץ.

מחפשת את ילדיה
אימא דניאל (אילנית), חובקת 2 מתוך 6 ילדיה שהרווחה חטפה ממנה לתעשיית האימוץ.

כל ילדיה נחטפו ביום אחד:

חופית ילידת 19.12.1990- הייתה בת 9 כשנחטפה.

מאור יליד  16.11.1991- היה בן 8 כשנחטף.

ספיר  ילידת 1992- הייתה בת 7 כשנחטפה.

אדיר יליד 1993- היה בן 6 כשנחטף.

בן יליד 1994- היה בן 5  כשנחטף.

גלית ילידת 1995- הייתה בת 4  כשנחטפה.

****

דניאל (אילנית) הייתה קטינה בת 15 כאשר הכירה את בעלה שהיה בן 45, ולמרות הפער של 30 שנה ביניהם, הם התחתנו, ומיד נכנסה להריון, ולאחריו, בהפרש  של 11 חודשים זה מזה, ילדה דניאל את כל ילדיה… בבי"ח סורוקה… בכל שנות נשואיה, היא סבלה מאלימות קשה מצד בעלה, אך ספגה ובכתה בלילות.

***

כאן אציין, כי אחת השיטות השטניות של הרווחה לייצר ילדים לתעשיית הסחר בילדים, היא, שתילת גבר לאישה חלשה וכנועה, שיתגלה כגבר אלים, והוא יסייע לרווחה בכל ההליך לחטיפת ילדיו לתעשיית הסחר בילדים… בעבור תגמול מפתה… לא ברור מהמונולוג של דניאל, את קורות בעלה לאחר הפרידה… אך אין לי ספק כי האיש הזה מתפרנס מהפשע הזה, והוא נשתל לנשים אחרות חלשות כמו דניאל להביא איתן ילדים עבור תעשיית הסחר בילדים.

****

מאותו יום שילדיה נחטפו ממנה, נפער פצע ענק בלבה של דניאל ועד היום לא נרפא. כל יום שעובר עליה הוא יום של מחשבות כואבות על אובדן הילדות של ילדיה האהובים, על ניתוקה מהם ללא סיבה כלל… והיום דניאל רק רוצה לחבק את ילדיה, לספר להם את סיפור חייה השזור בסיפור חייהם, שילדיה יכירו אותה וידעו שכל חייהם הייתה להם אימא אוהבת ודואגת, שרק חשבה עליהם בנפש שותתת דם, השתוקקה אליהם כל בוקר וכל לילה ונפשה כמהה לחבקם, ובחלומותיה הם היו תמיד.

דניאל מבקשת את עזרת הציבור באיתור ילדיה… שמועה נגנבה לאוזנה ששני ילדיה, חופית ומאור, אומצו והם חיים בקיבוץ יגור... מי שיכול לארגן ביניהם פגישה…יבורך… "חדשות 24/7"

****

להלן המונולוג שפרסמה דניאל מועתק כלשונו:

שלום לכולם, איני נוהגת לשתף את חיי האישיים ואת סיפורי האישי, אך אני כל כך נואשת, כל כך מתגעגעת, רוצה לדעת איפה הם ילדיי האהובים, אני פונה אליכם ומבקשת ממכם שתשתפו את הסיפור שלי ואולי אזכה לחבק אותם שוב.

סיפור חיי אינו פשוט כלל. שמי דניאל למרות ששם נעוריי הוא אילנית. הכל החל ביום בהיר אחד, ביום ארור, שבו נרצחה אימי. הייתי אז בת שבע. ילדה קטנה ויחידה שאיבדה את היקר לה. אבי התחתן בשנית עם אישה שמיררה את חיי, לא אלאה אתכם בסיפורים אך אכתוב כי השפילה אותי אין ספור פעמים ליד ילדיה האחרים. היא גרמה לאבי להכות אותי במספר פעמים וכך מצאתי את עצמי בבית אומנה ולימים בבית אימוץ.

בבית האימוץ היה נפלא, אך ככל שיהיה נפלא, חיפשתי מקום משלי, חיפשתי את השקט שלי, את הפינה שלי.

שיתפתי את העובדת הסוציאלית שלי באותם ימים על הרצון שלי להתחתן ולהקים בית. הייתי אז רק בת 15.

פורסמה כתבה בעיתון המקומי על חיי ומאות פניות הגיעו למערכת על גברים שרוצים להכירי. בחרתי את הטוב ביותר שנראה לי, זה שהיה נראה מבטיח במבט עיניים של ילדה בת 15. הוא היה שלושים שנה גדול ממני, דמות אבהית גברית, סמכותית, בדיוק מה שחיפשתי. התחתנו.

תוך שנה הייתי בהריון הראשון שלי .בתאריך 19/12/90 נולדה לי חופית ,היום המאושר בחיי, תינוקת יפה עם עיניים טובות , בתאריך 16/11/91 נולד מאור ואחד עשרה חודשים בערך לאחר מכן נולדה ספיר, בהפרש שוב 11 חודשים נולד אדיר ואז בהפרש דומה בן, ולבסוף גלית הקטנה.

6 ילדים מדהימים מקסימים ילדתי, כולם נולדו בסורוקה וכולם נולדו בהפרשים של 11 חודשים.

לאורך כל שנות נשואי סבלתי מאלימות קשה מצד בעלי. אבל איך יכולתי לעזוב? לאן אלך? אז הייתי שבוייה לו, שנים שסבלתי בשקט, בכיתי מתחת לשמיכה.

עד שיום אחד החלטתי שזהו אני לא סובלת.

ביקשתי להתגרש. הגרוש שלי ניסה להכאיב לי, הוא התלונן ברווחה על זה שאני לא מסוגלת לכלכל את ילדיי, במזימה זו הוא למעשה ביקש אחזקה על הילדים. אבל לרווחה היתה תוכנית אחרת, ששת ילדי הוצאו ממני, נלקחו ממני בכח, לבתי אימוץ.

אני זוכרת את יום הפרידה, נכנסו לחדר אני וששת ילדיי ומסביב שוטרים ופקידי סעד. מאור שלי ניגש אלי ושאל אותי אם הייתי בבית הסוהר ? שככה העובדת הסוציאלית אמרה לו. חיבקתי אותו אמרתי לו שלא, שלא יקשיב להם ואז הוא פשוט חיבק אותי ואמר לי "אמא אני אוהב אותך הכי הרבה בעולם" כאילו הבין שמאותו יום הוא כבר לא יראה אותי במשך שנים ארוכות. אפילו השוטרים לא נשארו אדישים לכאב שלי ובצידי העיניים ראיתי את הדמעות שלהם שהם מנסים להסתיר.

חופית היתה בת 9 ומאור בן 8 ספיר בת 7 אדיר בן 6 בן בן 5 וגלית בת 4 נלקחו ממני באותו היום .

מאותו יום שנלקחו נפער פצע ענק בליבי שעד היום לא נרפא. אין יום שאני לא חושבת עליהם, כל כך רוצה לחבק אותם, לספר להם את הסיפור, רוצה שיבינו שיש להם אמא, שכמהה אליהם, משתוקקת, חולמת עליהם.

אני מתחננת ,אנא עזרו לי למצוא אותם. בעזרת השיתופים שלכם יש סיכוי . אולי בעזרת חודש אדר, חודש בו מרבים בשמחה. אצליח להגיע אליהם.

אדם טוב באמצע הדרך, טוען שחופית ומאור אומצו והם חיים בקיבוץ יגור, האמנם?

 ****

שימו לב.

מדובר בילדה בת 15… שהוריה המאמצים, שיתפו פעולה עם העובדת הסוציאלית הזונה, לחתן אותה עם גבר אלים המבוגר ממנה ב-30 שנה…  במקום לנתב אותה ללימודים, למימוש הפוטנציאל שלה… על פניו מדובר באישה עם ראש על הכתפיים… 

מהפוסט עולה שהיא ספגה אלימות ולא היה לה מי שיתמוך בה… לא עובדת סוציאלית ולא הוריה המאמצים… הם הפכו אותה לפס ייצור בתעשיית הסחר בילדים לאספקת ילדים לאימוץ ואומנה…

הגרוש האלים התלונן ברווחה שלאימא המסורה אין יכולת לכלכל את ילדיה וזו הייתה העילה לרווחה לבצע בקטינים תמימים אלה, תקיפה אלימה, ולחטוף אותם מחיק אמם האוהבת…

כל בר דעת, תוהה מדוע הרווחה לא דאגה לאישה התמימה הזו שתקבל את מזונותיה מהאב… מדוע הרווחה לא סייעה לה בדרכים נוספות?… התשובה ברורה, הרווחה לא מחפשת לסייע, הרווחה מחפשת ילדים של הורים תמימים כדי למלא מכסות של "ילדים בסיכון" לפנימיות הרווחה…
האישה התמימה מאמינה שבעלה דיווח עליה כי הוא רצה להיות משמורן של ילדיו… היא לא יודעת שכך בעצם הוא שיתף פעולה עם הרווחה… 

הרווחה זקוקה ל"מידע" שיגיע אליה, כדי שתוכל להצדיק את הפשעים שהיא מבצעת נגד חסרי הישע… ולשם כך הרווחה מעסיקה כל מיני זונות על תקן של "מוסרי מידע" בדרך כלל, הם אנונימיים, וזה עיסוקם…הפללת הורים טובים, כדי לאפשר לזונות הרווחה לפלוש באצטלה של "טובת הילד" לבית תמים ולחטוף באלימות את הילדים האומללים…

ימח שמם וזכרם של פושעי הרווחה, של המסייעים ושל השותקים גם יחד… אלוהים יבוא עם כל אלה חשבון… כי נקמת דם ילד קטן, עוד לא ברא השטן…. 

קישורים:

המונולוג שפרסמה אימא דניאל (אילנית) והופץ ע"י "חדשות 24/7"

 

אודות הרשומה

כללי

להשאיר תגובה

