הפוסט המצמרר של אימא אורה מור-יוסף, שבתה יחידתה נחטפה ממנה מביה"ח מיד עם היוולדה… ע"י הבהמה, אורנה הירשפלד, פקידת אימוץ ראשית…

אורה מור
אורה מור-יוסף – האימא של נתנאלה-אלה… שנחטפה ע"י פושעי הרווחה.

23.1.2015 – יום שישי,

פתחתי את הפייסבוק ועל הקיר שלי התנוסס פוסט קורע לב של האימא אורה מור-יוסף

קראתי והצטמררתי…

********

להלן העתקתי את הפוסט… אין צורך להכביר במילים…

ב"ה

נתנאלה 2
התינוקת הזו היא נתנאלה-אלה… אימה, אורה מור-יוסף, הביאה אותה לעולם באהבה אין קץ… אך עובדת סוציאלית אכזרית, חטפה אותה מבי"ח, כדי לסחור בה בשיטת האמנה והאימוץ. והאם אורה קרועת לב וחסרת מנוח…

נתנאלה – אלה 

ילדה יפה שלי, נסיכה של אימא,

הנה חלפו להם שנתיים… 
אין עוגה, אין נרות, אין שירי יום הולדת אין… אין…
שנתיים של כאב ועצבות
שנתיים של געגועים וכמיהה אלייך
השמחה נלקחה ממני נשאר רק העצב
אור עיניים של אימא,
אין שנייה שאימא לא חושבת עלייך
את בדמי, את ברוחי, את בנשמתי, את החמצן שלי
בכול פעם שהשמים בוכים אני יוצאת החוצה בוכה איתם ומבקשת שמבורא עולם שייפתחו שערי שמים ושתשובי אליי
בכל ערב שישי בהדלקת הנרות אני מבקשת מאבא שבשמים: "יהי רצון מלפניך ה' אלוהי ואלוהי אבותיי, שתחונן אותי ואת בתי…"

מנשר
זהו פלייר שפרסמה אורה מור-יוסף, כחלק ממאבקה הבלתי מתפשר להשבת בתה, ונגד הפושעת אורנה הירשפלד, העושה תפקידה הציבורי, כלי רצח, נגד חסרי ישע לסחור בילדיהם בעבור בצע כסף.

לקחת אותך מיד לאחר הלידה, לבודד אותך, למנוע ממך לקבל את כל החום ואהבה שאת ראויה וזכאית לה זה רוע לב – רשעות – אכזריות.
לחטוף אותך ממני, למנוע אותך ממני, למנוע מאיתנו להתעורר ביחד, לשחק ביחד, לשיר ביחד, לצאת לפארק ביחד, לאכול ביחד, לנשום אחת את השנייה להתפנק ביחד – זה פשע!

*****

דעי לך בתי היקרה, עם ישראל דואג לך, עם ישראל אוהב אותך, אנשים מתעניינים בך שואלים עלייך, נלחמים ומצפים לשובך הביתה
יש לך משפחה מיוחדת ונדירה אין דברים כאלה… כשתשובי בע"ה תכירי אותם מקרוב ותביני… ו
אגלה לך סוד…

בעוד כמה חודשים אליאור ואוריאן מתחתנים, והם כל-כך רוצים שתהיי שושבינה בחתונתם שתלווי אותם ביום המאושר של חייהם…

איך לא רעדה לה היד, לעובדת הסוציאלית, כשהיא החליטה להפריד בינינו – ביום לידתך!
אישה ללא רגשות,
אישה רעה
אישה ללא לב,
חיית אדם חטפה אותך ממני!
אני רוצה לבקש ממך סליחה אהבת חיי שלי
על שלא הצלחתי לשמור עלייך ילדה יפה שלי
על שלא הצלחתי להחזיר אותך
על שלא שמרתי עליך מפני ציר הרשע
אימא מסרבת לוותר… מקומך איתי!
אימא ממשיכה להיאבק להשבתך,
אימא לא מוותרת!
אימא אוהבת אותך מלא, שולחת לך חיבוקים ונשיקות,
אימא תמשיך להפוך כל אבן עד שתשובי הביתה…

נתנאלה – אלה שלי
תהי חזקה ילדה יפה שלי
את יום ההולדת הבא נחגוג ביחד…
אימא אוהבת אותך עד אין קץ
שבת-שלום

********

ביוני 2013, סמוך לחטיפת תינוקתה, התראיינה אימא, אורה מור יוסף, בתכנית פוליטיקה, שעסקה בנושא: הכל אודות אימא… צפו בראיון… תוכנו מתומלל בהמשך…

להלן תמלול הראיון:

הסרטון טרם תומלל

אודות הרשומה

כללי

להשאיר תגובה

