משה, אבא ל-9 ילדים קטנים, לא פוגש את ילדיו מעל 5 שנים, לאחר שהרווחה השתלטה על חייהם

בתכניתו של אייל מדני "החצר האחורית", בלילה של ה-6.1.2015 – עלה לשידור אב, וגוללאייל מדני החצר האחורית באוזני כל, את הייסורים שהוא וילדיו עוברים, לאחר שהרווחה השתלטה על חייהם ומונעת מהם להיפגש מזה כ- 5 וחצי שנים… הילדים בגיל שהם הכי זקוקים לקשר אתו, והוא גם רוצה להושיעם מההתעללות השטנית שהם חווים מידי הרווחה…

בקישור להלן התכנית המוקלטת:

החצר האחורית עם אייל מדני – שלישי, 6.1.2015 – רשת ב' – החל מדקה 00:06:30

******

ולהלן תמלול השיחה:

אייל מדנני שיחה מהשטח… ערב טוב… עם מי אני?…

 משה ערב טוב, מדבר משה… הופניתי אליך ע"י פאר-לי שחר… אני אבא ל-9 ילדים קטנים… כ-5 שנים ושלוש חודשים, שאני לא רואה את תשעת ילדיי… (בכי עצור בגרונו). הרווחה הרחיקה אותי מהם בעלילות שווא, ואני לא רואה את הילדים שלי… ואני שומע מכל מיני מקורות שהילדים שלי חווים אלימות קשה, אלימות פיזית…  לדוגמא, ילד אחד שלי, שהוא רק בן 6, סגרו אותו בתור עונש בתוך חדר למשך 8 שעות, וילד אחר הוטח על ברז של אמבטיה, והוא איבד את ההכרה… יש לי עוד דברים ממש נוראים… אני פשוט לא יודע איך להתמודד עם זה, הם פירקו את כל הילדים… עכשיו 3 ילדים נמצאים במקומות של חולי נפש, אני לא רואה אותם ולא יכול לדבר אתם… ככה 5 שנים ו-3 חודשים…

אייל מדנני שמע, אני חייב לעצור אותך, זה נשמע לי סיפור הזוי לחלוטין... אני מבין שאתה ממשפחה חרדית… 

משה כן.

אייל מדנני אב ל-9 ילדים, שהרחיקו אותך מהבית ללא סיבה.

משה כן… מה זה ללא סיבה… הם אמרו עלי דברים לא נכונים… העלילו עלי עלילות שלא היה ולא נברא… לא היה ולא נברא… לא שמעו בכלל את הגרסה שלי… 

אייל מדנני ומה הייתה עמדתה של אשתך?

משההאמת, אני לא כל כך רוצה להיכנס לנושא העמדה של האישה פה… אני רוצה לדבר על תוכן העניין מה שקרה פה… אנשים שהיה להם עוינות כלפי, ויש להם קשרים ברווחה, תפרו עלי תיק שקרי לגמרי, תיק חסוי שלא ניתן לקרוא להם לחקירה…  אבל אני יכול לציין פה כמה דברים מאוד מאוד משמעותיים… אחד מהסיבות שבית המשפט והרווחה הסתמכו על העדות, זה שהעדות של בתי הספר של הבנים והבנות, שהם מעדים בשמם שאני מסוכן מאוד לילדים, כשאני שמעתי את זה וראיתי את התצהיר הבאתי תצהיר מבתי הספר של הבנים והבנות שהעידו מפורשות לבית משפט שכל מה שהרווחה העידה זה שקר גס, ואדרבא, האבא הוא מסור מאוד מאוד לילדיו, האבא הוא אדם שאנחנו לא מכירים אותו בתור אדם אלים, וכל מה שהרווחה מעידה זה שקר ביסודה… ברצוני לציין עוד דבר, אותו גורם שתפר לי תיק ברווחה, שבוע לפני כן הוא ניסה להגיש עלי תלונת שווא במשטרה, שפגעתי בילדיי. אני שוחררתי על המקום, לאחר שחוקרת נוער שחקרה את הילדים, מתברר שהכל היה שקר… תלונת שווא…

אייל מדנני אני חייב שוב לעצור אותך פה… מן הראוי שאני אבקש תגובה מהרווחה… כי אתה אומר פה דברים מאוד קשים על הרווחה… ואני לא מתכוון לפרגן להם ולא לחזק… אבל אני לא רוצה לעשות הכללה שכל הרווחה הם כאלה… אני מאמין שבמקומות מסוימים מאבדים רגישות… אבל זה נשמע לי לא רציני שללא סיבה, פתאום ירחיקו אב ל-9 ילדים… 

משה יש לי ילדים במוסדות… ואני רוצה לציין, שהביאו לי כתבות מ"ישראל היום" שיש עדויות של שופטים בדימוס, עורכי דין מומחים ביותר ופסיכולוגים, שמה שאני עובר יש דברים בהרבה הרבה יותר גרועים, כך שאני לא המקרה היחיד… זה מה שאני רוצה להדגיש… 

אייל מדנני בוא נשמע חוות דעת מקצועית של עו"ד המתמחה בתחום הזה… עו"ד דודי ביטון, בבקשה…

דודי ביטוןשלום, קודם כל סיפור עצוב קורע לב גם ברמה העובדתית…משה, מה הייתה החלטת בית משפט… שאתה לא יכול לראות את הילדים באופן קבוע?…

משה ההחלטה הייתה שאני לא רואה את הילדים, ללא הגבלת זמן…. וכל מה שניסיתי להיאבק בנושא הזה, אני פשוט לא מצליח להיאבק… למרות שאני מוכיח לבית משפט, שהכל שקר, וזה מוכח בכל הפרוטוקולים…

דודי ביטון מתי הייתה ההחלטה האחרונה בעניין?

משה ההחלטה האחרונה הייתה לפני 5 שנים ו-3 חודשים...

דודי ביטון מאז ערערת לבית משפט מחוזי?… ביקשת לראות את הילדים במרכז קשר?… תחת פיקוח?…

משה ביקשתי המון, ותמיד היה להם כל מיני אמתלות… אמתלות שונות… לא מזמן ערבתי גורם "עירייה" שהוא ניסה להתערב והם הבטיחו שאני אפגש עם ילדיי תחת פיקוח, אבל כשזה הגיע הלכה למעשה הם מנעו ממני את הדרכים…
ואפילו שפעם אחת ביקשתי מהמנהלת של לשכת הרווחה להיפגש עם הילדים, היא איימה עלי בטלפון שאני מטריד אותה ושהיא תגיש נגדי תלונה במשטרה…

דודי ביטון הוגש נגדך כתב אישום כל שהוא, כנגד פעולות כל שהם נגד הילדים?

משה זהו, זה מה שאני אומר שהוגש שבוע קודם במשטרה ויצאתי מזה נקי.

אייל מדנני אני ממליץ שנעצור פה.. ההמלצה שלי עו"ד יקר שתזמין את האב לפגישה…

משה (מתפרץ בבכי)… אני חייב להגיד… אני רוצה לדבר על דבר שכואב לי הלב… אני שמעתי שהילדים שלי, אין להם חימום בחורף, הם רועדים מקור… הילדים שלי פוגעים בהם נפשית… הילדים שלי אין להם פיגור, הם הולכים בנעליים קרועות…הילדים שלי הולכים בלי סוודר בלי מעיל… אני רוצה לשאול שאלה… האם רווחה כך צריכה להתנהג עם הילדים?… אם הם לא נותנים לי בתור אבא לראות אותם?… כשהילדים שלי היו בבית שלי לא היה חסר להם כלום… והם לא משתפים אותי בשום פעולה כשהוציאו את הילדים שלי….

דודי ביטון סליחה שאני קוטע אותך… אני יכול להגיד לך דבר אחד… סיטואציה שבה אב לא רואה את הילדים שלו במשך 5 שנים… בלי שיש כל הליך,… בלי ששום דבר קורה… בלי שרשויות הרווחה מתערבות ונותנות איזשהו אמצעי פיקוח… סידור כל שהוא… ברור שזה לא בריא לצדדים וברור שזה ניתן לפתרון… אני ממליץ כמו שאייל אמר, כי אנחנו בכל זאת בתכנית רדיו… תיצור איתי קשר ונמצא דרך לטפל בעניין…

משה  אני מאוד מודה לכם…

כאן עולה לשידור בעל מלון מרקש באילת מבטיח לאבא משה אירוח מלא לו ולכל משפחתו כשיסתדרו העניינים.. ואז האב מתפרץ בבכי ואומר:

תודה תודה, אני רק רוצה לומר לכם תודה מאוד מאוד…  אף אחד אף פעם לא שמע אותי… אני פניתי לחברי כנסת… אני פניתי לוועדת סילמן… כולם זלזלו בי… אף אחד לא עזר לי… הילדים שלי סובלים… אף אחד לא שומע אותי… אתם היחידים ששומעים אותי… אני ממש מודה לכם… 

אייל מדנני עו"ד דודי ביטון, קח את המקרה הזה לידיים אישית, אנחנו נעשה מעקב גם בשבוע הבא,…

משה, תשמור על עצמך… לצערי הרב, לא כל האצבעות זהות וישרות… יש אנשים ברווחה שמקומם לא שם… ואני אומר את זה חד וחלק… יש אנשים ברווחה שמקומם לא שם… אי אפשר לבוא לעבודה צריך לבוא לעבוד… ומי שמאבד רגישות מקומו לא ברווחה…

******

למחרת, בתאריך 7.1.2015 התחברתי אל הדף של אייל מדני בפייסבוק והגבתי כלהלן:

שלום לך אייל מדני, איש יקר,

הקשבתי לתכניתך בתאריך 6.1.2015, ושמעתי את סיפורו של האבא ל-9 ילדים קטנים, והתקשיתי להירדם לאחר מכן…

אמרת, שהסיפור נשמע לך הזוי… אם כך אתה צריך לדעת שסיפורו של האבא האומלל הזה הוא סיפורם של רבבות משפחות חלשות במדינה, שהרווחה סוחרת בילדיהם… אני לא אלאה אותך עם סיפורים נוספים, אבל הייתי רוצה שלא תסתפק בהחזרת הילדים לאבא הזה, אלא תבקש לדעת מאיזו סיבה האבא הזה לא רואה את ילדיו… ותבקש לדעת האם טובת הילד הוא לנתקו מהוריו…

הסיפור הוא כזה…

במדינת ישראל יש כ-600 מכלאות לילדים והרווחה הבטיחה לבעלי ההון שמנהלים את המכלאות האלה לספק להם כל שנה יותר מעשרת אלפים "ילדים בסיכון", באמצעות הילדים האלה חולבים פושעי הרווחה את הקופה הציבורית… והכסף עובר בסיבוב חזרה לכיסם של העובדים הסוציאליים…

ילד אחד חולב מהקופה הציבורית 20 אלף ש"ח בחודש
9 ילדים חולבים מהקופה הציבורית 180 אלף ש"ח בחודש
בשנה חולבים הילדים של האבא המסכן הזה מהקופה הציבורית יותר מ-2 מיליון ש"ח…

המשפחות המותקפות ע"י הרווחה הם לרוב משפחות במצוקה כלכלית, והורים חד הוריים, הם טופלים עליהם עלילות דם ומסייעים בעדם אנשי חינוך, שוטרים, וחמור מכל חברי כנסת מושחתים, המסייעים לקיים את הפשע הזה בעבור טובות הנאה…

חשוב רק, שאם הייתה המשפחה במצוקה, מקבלת רק 3 אלף ש"ח בחודש, זה היה משפר את מצב המשפחה כולה, ההורים והילדים… אבל המטרה היא סחר בילדים ולא שיקום משפחות חלשות… העוני במדינת ישראל משרת את הסחר בילדים….

אודה לך שתמשיך לעסוק בנושא הזה ולא תרפה ממנו, צריך לחסל את פשעי הרווחה,,, ואל תאמר שיש עובדים סוציאליים טובים… הסחר בילדים הוא מדיניות הרווחה וכל עובד סוציאלי שעובד ברווחה משרת את המטרה הזו, מי בחיוך ומי בשטניות… עובד סוציאלי שלא מתיישר עם הפשע הזה, נזרק מהמערכת…

מדני סופי

******

אודות הרשומה

כללי

להשאיר תגובה

